fbpx

Mi - Ti

Mi magyar kártyát akarunk játszani, avagy nem kérünk magyar Trumpot

Thürmer Gyula írása

Tamás Gáspár Miklós az ellenzéki előválasztás második fordulója előtt azt találta mondani, hogy baloldali embernek nincs kire szavaznia, ha Dobrev és Márki-Zay a választék. Tamás Gáspár Miklós, amióta felcserélte Romániát Magyarországgal, valami olyasmi szerepet játszik, mint Gapon pópa az oroszok 1905-ös forradalmában. Hülyíti a népet, finomabban szólva leszereli, tévutakra viszi a tömegek küzdelmét a tőke, a pénz hatalma ellen.

Márki-Zay se nem baloldali, se nem jobboldali

Márki-Zay a Jolly Joker, a dzsóker, ami bármilyen kombinációban jól jöhet, sőt akár bejöhet. A dzsóker sohasem egyedül szerepel, mindig más kártyákkal együtt adja ki a kívánt eredményt. Kis hazánkban most mindenki találgatja, hogy honnan került elő ez a fura figura. Egyesek szerint a Fidesz találta ki, hogy szétverje az ellenzéki összefogást. Mások szerint az amerikaiak és talán a franciák állnak mögötte, akik versenyképes alternatívát akarnak felállítani Orbánnal szemben. Ki tudja. De tudjuk, hogy Márki-Zay sikere mögött nagyon sok pénz és profik állnak. Ez az amerikai stílus, ez Amerika! Olyan politikai és emberi magatartás, ami idegen tőlünk. Az agresszivitásból, a könyörtelenségből, a felsőbbrendűségből azonban végképp nem kérünk. Aki ma igazi baloldalt keres, a Munkáspárthoz jöjjön!

Nincs minek örülni Koszovóban!

Leplezetlen a magyar politikai és katonai vezetés öröme amiatt, hogy 22 év óta először magyar parancsnoka lesz a Koszovót megszállás alatt tartó KFOR-csapatok parancsnoka. Szerintünk nincs minek örülni! A békefenntartás valójában megszállást jelent, s az nem egy hálás feladat. A magyar parancsnok nem a magyar kormány utasításait fogja végrehajtani, hanem a NATO parancsait.  Jobban járnánk, ha minden magyar katonát haza hoznának Koszovóból.

A kínaiak értenek a modern vasútépítéshez

Azoknak üzenjük, akik ódzkodnak a Belgrád-Budapest vasúti projekttől: a kínaiak tudnak modern vasutat építeni! Ennek bizonyítéka a kínai-laoszi határt és a laoszi fővárost összekötő új vasútvonal is. A 427 kilométeres vonalból 198 km alagutakon keresztül megy. A vonatok óránként sebessége 160 km.

A chiphiányon is a tőkés gazdagodik

A chiphiány fékezi az egész világgazdaságot. Egyetlen kicsiny chip hiánya egy egész autó gyártását akadályozhatja meg. A chiphiány részben a koronavírus következménye. A járvány idején az országok tömegesen álltak át otthoni munkára, távoktatásra. Mindez rengeteg számítógépet és így rengeteg chipet igényelt. A tőkések egy része azonban ezen is keres. Ha kevesebb autót tudnak gyártani, akkor az autók többe fognak kerülni. A chiphiányon is a tőkés gazdagodik.

Magyar Munkáspárt

KÖVESS MINKET