fbpx

Mi - Ti

Ne a munkaidő legyen több, hanem a fizetés!

„2010 óta Orbán Viktor miniszterelnök gazdaságpolitikáját két tényezőre építi. Egyrészt, alacsony a társasági adó és magas az ÁFA. Másrészt, az autóipart növeli, amelynek részesedése az ipari termelésben már 29 százalék. A gazdaság nő, és szinte teljes a foglalkoztatottság.” – írja a Financial Times. (https://www.ft.com)

Belgrád-Budapest-vasút: valami bűzlik!

Új eljárást rendel el a magyar kormány a Budapest–Belgrád vasútvonal magyar szakaszának fejlesztésére, miután az építkezés becsült költsége mintegy 10 százalékkal megemelkedett- A Soroksár és Kelebia között vasútvonal fejlesztésének költsége 2018 májusában 578 milliárd forint volt, a versenyeztetés utáni legjobb ajánlat 693 milliárd forint. Ezt a többletköltséget a kormány nem vállalja, ezért új beszerzési eljárást rendelt el. Ennek következtében az építkezés nem kezdődik el jövőre, hanem várhatóan 2020-ban. (www.mti.hu)

Küzdjetek magyar munkások!

A WFTU, a Szakszervezeti Világszövetség vezetősége 95 millió tagjuk nevében szolidaritásáról biztosította a magyar szakszervezetek küzdelmét a „rabszolga törvény” ellen.  Felhívták a magyar munkásosztályt, hogy „küzdjenek a kormány munkásellenes intézkedései ellen melyeket a tőkések rendeltek el.” (http://www.wftucentral.org)

Nekik az extraprofit, nekünk a szuaré!

Elégedetlenségüket fejezték ki V4-országok agrárminiszterei a Mezőgazdasági és Halászati Tanács hétfői ülésén, mivel az élelmiszerek kettős minőségének gyakorlatát megszüntető szabályozás még mindig nem született meg, sőt a fogyasztóvédelmi jogszabálycsomag tervezetéből kikerült a téma. (https://www.agrarszektor.hu)

Magyar Munkáspárt

KÖVESS MINKET