fbpx

Mi - Ti

A metró felújítás valamennyiünk közös ügye.

November 6-án, hétfőn zárják le a 3-as metróvonal északi - az Újpest-városközpont és a Lehel tér közötti - szakaszát, az érintett hat állomás felújítása várhatóan egy évig tart - közölte Tarlós István főpolgármester csütörtökön Budapesten. Az északi szakasz felújítása mellett elkezdődik a teljes alagút korszerűsítése, amely várhatóan 2020 végéig tarthat. A felújítás ideje alatt a metró hétköznap este fél kilencig csak Kőbánya-Kispest és a Lehel tér között közlekedik, esténként és hétvégenként a teljes vonalon pótlóbuszok szállítják majd az utasokat. Az északi szakaszon megújul az Újpest-központ, az Újpest-városkapu, a Gyöngyösi utca, a Forgách utca, az Árpád híd és a Dózsa György út metróállomás. (http://magyarhirlap.hu)

Segítsenek a kisvállalkozásoknak is!

Külföldön is versenyképes középvállalatokra van szükség a gazdaság növekedéséhez a nagyvállalatok magyarországi befektetései és a sikeresen működő, magyar irányítású nagyvállalatok mellett - mondta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter csütörtökön Budapesten, a szerszámgyártó Spinto Hungária Kft. beruházását bejelentő sajtótájékoztatón. (https://888.hu)

A multi nem két szép szemünkért jön

A closer.hu információ szerint közel 100 embert bocsáthatnak el egy újabb hullámban (korábban írtak róla, hogy 100 embernek már felmondtak) az Opel szentgotthárdi gyárából még az év vége előtt. Az elbocsátások továbbra is a kölcsönzött munkaerőt érintik, tehát a WHC Consulting Kft. dolgozóit küldik vissza a munkaerő-kölcsönző céghez. November végén születik döntés az Opel szentgotthárdi gyárának jövőjét illetően, akkor dönt ugyanis az új francia tulajdonos, a PSA arról, hogy kap-e újabb megrendeléseket az üzem az elkövetkező években. (https://szakszervezetek.hu)

Mások még romboltak, amikor mi az építést hirdettük

Magyarország újraiparosítása mérföldkőhöz érkezett a Kall Ingredients Kft. tiszapüspöki izocukorüzemével - jelentette ki Orbán Viktor a gyár avatóján. A rendszerváltás utáni időszak legnagyobb élelmiszeripari beruházása valósult meg. A cukorkvótáról azt mondta: az Magyarországra nézve katasztrofális volt, "ennek köszönhettük, hogy a rendszerváltás idején még meglévő 12 cukorgyárunkból végül csak egyetlen maradt meg". A magyar cukoripar megszűnésének szerinte az volt "az egyik nagyon is prózai oka", hogy egyik gyár sem volt végül magyar kézben. (http://www.kormany.hu)

Magyar Munkáspárt

KÖVESS MINKET